• Blog Helbo 1

HELBO – Terapie Fotodinamică Antimicrobiană

Ce este terapia HELBO ?

Infecțiile bacteriene din cavitatea bucală sunt printre cele mai mari probleme cu care se confruntă medicii stomatologi. Terapia fotodinamică antimicrobiană HELBO, reprezintă o alternativă simplă și eficientă la metodele convenționale de tratament. Ea luptă cu bacteriile patogene, accelerează procesul de vindecare al afecțiunilor din cavitatea bucală și ameliorează durerea.

Printre afecțiunile din cavitatea bucală în care terapia fotodinamică HELBO este foarte eficientă, se numără: parodontita, periimplantita, afecțiunile endodontice (granuloame sau chisturi), cariile, pulpita și tulburările de vindecare ale rănilor după intervențiile chirurgicale. Este extrem de eficientă și în tratamentul ONE STAGE SURGERY, efectul fiind dovedit științific și clinic, asigurând un os de bună calitate, necesar inserării de implante în aceeași ședință cu extracțiile dentare.

Blog Helbo 2

Terapia  fotodinamică cu  laser, reprezintă un tratament local ce distruge bacteriile și fungii, asigurând o vindecare rapidă și eficientă. Nu se generează căldură, iar lumina laserului are efect de reducere a durerii și de accelerare a vindecării.

Cum acționează HELBO ?

Terapia fotodinamică antimicrobiană HELBO este foarte eficientă în periimplantite, periodontite, afecțiuni endodontice, One Stage Surgery, dar și în vindecarea post chirurgicală.

Etapa 1: Curățare dinte, implant, canal radicular, alveolă

Blog Helbo Etapa 1A Blog Helbo Etapa 1B

Etapa 2: Aplicarea activatorului în alveolă

Blog Helbo Etapa 2A Blog Helbo Etapa 2B