Extracție Molar Minte

Experiență vastă în chirugia dento-alveolară, cu peste 15000 de extracții la nivel profesional

PROGRAMARE ONLINE
Servicii Extractie Molar Minte

Ce sunt molarii de minte ?

Molarii de minte reprezintă ultimii dinți care erup pe arcadă. În unele cazuri, acest al treilea molar erupe într-o poziție corectă, fără a afecta dinții vecini sau a cauza disconfort. Pentru situațiile în care nu există suficient loc ca molarii de minte să erupă (apar probleme precum dureri sau infecții), vă oferim servicii sigure de extracție a molarilor minte.

De ce să ne alegi pe noi ?

• Am realizat peste 15.000 de extracții a molarilor de minte în cadrul clinicii noastre

• Fiecare extracție se realizează în deplină siguranță, fără ca pacientul să resimtă vreo durere

• Tehnologia pe care o folosim garantează inexistența traumelor post-extracție

Medicii clinicii noastre au o vastă experiență în chirurgia dento-alveolară și pot aborda toate tipurile de extracții pentru molarii de minte, cei incluși, cei semiinclusi sau cei erupți pe arcadă.

Cum se realizează extracția ?

Toate intervențiile se realizează prin tehnici atraumatice, cu aparatură Piezosurgery de ultimă generație. Tehnologia crește siguranța actului operator din toate punctele de vedere, atât pentru medic, cât și pentru pacient. Intervenția este minim traumatizantă și oferă un confort postchirurgical sporit față de tehnicile clasice.

DOTĂRI CLINICĂ

DOCTORI 3
ASISTENTE 2
CABINETE 2