Microscop Dentar

Vizualizarea celor mai fine detalii ale dinților, pentru tratamente de înaltă calitate și precizie

PROGRAMARE ONLINE

De ce este nevoie de microscop dentar ?

Acest echipament stomatologic pe care îl folosim în cadrul clinicii noastre va garanta maximum de precizie pentru orice diagnostic, oferindu-i medicului detaliile pentru a stabili cel mai bun plan de tratament. Îți dorești ca fiecare tratament dentar să aibă cele mai bune rezultate.

Pentru aceasta, medicul are nevoie de acces la cele mai fine detalii, iar microscopul dentar le poate oferi. Iluminarea corespunzătoare și mărirea zonei din cavitatea bucală ce necesită intervenții dentare garantează diagnosticarea precisă și un tratament optim ulterior.

Când va fi folosit microscopul dentar ?

La clinica noastră, microscopul este folosit la toate specializările stomatologice:

• Chirurgie

• Implanturi

• Terapie și tratamente de restaurare

• Tratament de canal
  • Protetică
  • Afecţiuni parodontale

Ce beneficii oferă microscopul dentar ?

Precizia diagnosticării și a stabilirii planului de tratament este garantată de acest dispozitiv. În multe dintre cazuri, folosirea microscopului dentar face o reală diferență. Astfel, majoritatea tratamentelor ajung să aibă o durată mult mai redusă.

Chiar și în cazul tratamentelor mai complicate, microscopul dentar garantează un plus de siguranță. Este vorba despre infecții la nivelul rădăcinilor, chisturi, granuloame, perforații și alte astfel de afecțiuni cu pronostic destul de rezervat.

De asemenea, tratamentul de canal beneficiază de avantajele microscopului dentar. Acesta oferă vizibilitate sporită a detaliilor ce adesea nu pot fi sesizate cu ochiul liber – perforații ale canalului, fracturi radiculare, detectarea canalelor suplimentare sau identificarea canalelor calcifiate.

În clinica noastră folosim microscopul dentar pentru toate specializările, pentru a asigura de fiecare dată cel mai precis diagnostic și cel mai sigur tratament !

DOTĂRI CLINICĂ

DOCTORI 3
ASISTENTE 2
CABINETE 2