Servicii Terapie Endodontică 2018-05-01T14:05:26+00:00

Terapie Endodontică

Prevenirea, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor pulpei dentare

PROGRAMARE ONLINE
Servicii Terapie Endodontica

Când trebuie să apelez la un tratament de canal ?

Dacă ai un dinte bolnav și nu vrei să-l pierzi, un tratament de canal îl poate salva. Tratamentul de canal nu mai este acum o intervenție de temut. Cu ajutorul microscopului dentar, identificăm și cele mai mici detalii, pentru a stabili un diagnostic corect, fiind cea mai sigură și eficientă procedură de tratament. În continuare, vă vom răspunde și la alte întrebări cu privire la tratamentele endodontice.

Cum îmi dau seama că am nevoie de un tratament de canal ?

Mulți nu realizează că au o problemă decât atunci când este prea târziu. Pentru a evita pierderea unui dinte care mai poate fi salvat, alege diagnosticul și tratamentul de canal atunci când:

• Ai dureri spontane de dinți care persistă
  • Ai dureri constante la strângerea dinților sau la masticație

• Dinții tăi sunt mai sensibili la cald, la rece sau la dulce

• Ai carii profunde
  • Ai un abces dentar

De ce apare abcesul ?

În momentul în care ai o carie profundă și nu o tratezi, ori dacă unul dintre dinții tăi suferă o fractură, își face apariția infecția. Dacă nu este aplicat un tratament imediat, această infecție se răspândește și la țesuturile din jurul dintelui, avansând până la osul arcadei dentare.

Care sunt etapele tratamentului de canal ?

• Anestezia și deschiderea cavității pentru a ajunge la pulpa dentară

• Reperarea canalelor radiculare (1-2-3, în funcție de dinte)

• Îndepărtarea pulpei îmbolnăvite, curățarea și lărgirea canalelor (în această etapă se fac tratamente mecanice rotative ProTaper și Profile, după care se aplică tratament medicamentos pentru sterilizarea canalelor)

• Se realizează obturația de canal, prin umplerea cu o pastă a spațiului care a fost ocupat de pulpă

• Obturația coronară definitivă, sau realizarea unei coroane în laborator

Ce avantaje are tratamentul de canal ?

• Este înlăturată pulpa bolnavă, care poate duce la infecții și chiar la pierderea dintelui

• Pot fi evitate extracțiile dinților care au suferit fracturi sau care aveau carii profunde

• Dispunem de un sistem modern, ce permite tratament sigur și eficient (sistemul de izolare DIGĂ ajută la sterilizarea canalelor și la îndepărtarea mult mai rapidă a infecției)

• Folosim tehnici de tratament și sterilizare a canalelor radiculare, care NU IMPLICĂ DURERE

Toate procedurile și intervențiile care subscriu terapiilor endodontice, sunt realizate în cadrul clinicii noastre în deplină siguranță, atât pentru pacient, cât și pentru medicul curant.

Sub control microscopic, orice tip de intervenție va avea un maximum de precizie, pentru ca fiecare dintre pacienții noștri să beneficieze de rezultate optime și de durată !

DOTĂRI CLINICĂ

DOCTORI 3
ASISTENTE 2
CABINETE 2