Clinica Dr. Șerban

Tratament canal la microscop (endodonție)

Tratamentul de canal – cunoscut și prin scoaterea nervului – este unul dintre cele mai frecvente tratamente din cabinetul stomatologic și are ca scop eliminarea infecțiilor și a inflamațiilor apărute la nivelul camerei pulpare-în interiorul dintelui.

Chirurgie dentară microscop București

Presupune, ca si etape:

Care sunt principalele cauze ale apariției infecțiilor pulpei dentare și a nervilor ?

Tratament de canal endodontie Bucuresti Sector 1

Cui se adresează tratamentul de canal la microscop?

Oricărui pacient care are o carie profundă care a dus la afectarea nervului, pacienților care au tratamente de canal vechi și necesită retratamentul, sau care are un abces, o infecție netratata la timp sau prezintă dureri intense.

Ce ar trebui să știe un pacient despre tratamentul la microscop?

Tratamentul de canal la microscop asigură o rată de suces de peste 90% față de cel classic care are o rată de succes mult mai mică, eliminând numeroase riscuri.

Beneficiile tratamentului endodontic la microscop

Chiar și în cazurile în care există microfracturi și fracturi longitudinale ale dintelui imposibil de identificat doar pe baza radiografiei. Doar cunoscând corect cauza, puteți beneficia de tratamentul corect cu rezultate pe termen lung.
În cadrul unei intervenții chirurgicale în terapia conservatoare endodontică realizată fără ajutorul microscopului se pot omite canale radiculare care, rămânând necurațate, duc la apariția infecție.
Retratamentele endodontice, cauzate de nerealizarea corectă a manoperei anterioare de curățare a canalelor dintelui, presupun de cele mai multe ori costuri mai mari decât tratamentul inițial. Terapia endodontică cu ajutorul microscopului garantează acuratețe și eficiență maximă, astfel încât durata tratamentului este mai mică și rezultatul este sigur pe termen lung.

Tratamentul de canal la microscop - ce preț are?

Costurile diferă în funcție de manoperă, de dintele ce urmează a fi tratat, de diagnosticul inițial.

Avantajele tratamentului la microscop

Tratamentul de canal la microscop poate face diferență dintre păstrarea dintelui pe arcadă și extracția lui. Este o metodă sigură, rată de success foarte mare, scurtează durata de tratament, diagnosticul este precis, asigură tratarea completă a canalelor.

Ești gata să zâmbești din nou?

Părerile pacienților noștri

Doctor Șerban